10 סיבות למה כדאי לכם להצטרף עוד היום לשיעורי הפילאטיס שלנו:

1.מפחית כאבי גב תחתון ומפרקים: בפילאטיס מאמנים את כל הגוף, כך ששרירי הליבה פועלים יחד בכדי לתמוך ולייצב את חלקו האחורי של גופנו.

2.משפר יציבה: שיעורי פילאטיס יכולים לעזור לנו לעמוד זקופים ובטוחים יותר. פילאטיס הינה פעילות מתקנת ובאמצעותה אנחנו מודעים יותר לתנועתיות של גופנו.

3.משפר שיווי המשקל: מקורו של שיווי המשקל הוא ב"ליבה" או מרכז הגוף. שיטת הפילאטיס מחזקת את האזור הזה ובאמצעותה ניתן להביא את הגוף בחזרה לעמידה זקופה מאוזנת יותר.

4.משפר מסת שריר: שיעורי פילאטיס מסייעים לשיפור מסת השרירים ובחיזוקם. ככל שאנחנו מגייסים יותר שרירים במהלך האימון אנחנו מעניקים יותר לגוף שלנו.

5.משפר גמישות: שיטת הפילאטיס משלבת תנועות מתיחה שונות שעוזרות לנו לשמור על שרירי גוף רכים וגמישים.

6.פעילות ממריצה: שיעורי הפילאטיס מלמדים אותנו כיצד להשתמש בנשימה שלנו בעת ביצוע הפעילות הגופנית. נשימות עמוקות מעודדת את התגובתיות בגופנו.

7.עוזר לשינה טובה יותר: אלה המקפידים לעשות פילאטיס בבוקר עוזרים לשחרור הקורטיזול בגוף, הורמון הלחץ שמצטבר בגופנו. פעילות גופנית מסייעת לשחרר חלק מהורמון זה.

8.משפר מודעות לשרירי רצפת אגן והפעלתם: שיעורי פילאטיס מלמדים אותנו כיצד להפעיל באופן נכון את שרירי רצפת האגן. כל התרגילים מתבצעים תוך הפעלת שרירי רצפת האגן לאורכו של כל האימון.

 9.משפר ומחזק את שרירי האגן לנשים: שיעורי הפילאטיס מסייעים לחיזוק שרירי רצפת האגן, וביכולתם טפל ולמנוע בעיות המוכרות כ"נשיות", כגון: דליפת שתן וצניחת רחם.

10. משקם מפציעות: פריצות דיסק, קרע או מתיחת יתר של שרירים/ רצועות/ גידים, פריקות כתף, דלקות במפרקי ירך/ כתף

צריכים עוד סיבות?

 בואו להכיר את המדריכות הנפלאות שלנו....


זמני הפעילות:
יום ראשון:

10:00 פילאטיס פיטבול בהדרכת איריס

21:30 בהדרכת עופרי


יום שני:

9:00 בהדרכת גיל
18:00 בהדרכת מיטל


יום שלישי:

9:00 בהדרכת איריס

10:00 פילאטיס כסאות בהדרכת איריס

17:30 בהדרכת אתי


יום רביעי:

7:00 בהדרכת מיטל

9:00 בהדרכת לירון


יום חמישי:

7:00 בהדרכת אורית

8:00 בהדרכת ליעד ויטמן

20:00 בהדרכת מירי

 

יום שישי:

7:00 בהדרכת רן

12:00 בהדרכת לירון

 

יום שבת:

8:00 - סבב מדריכים

 

הפעילות מתאימה לכל הרמות